Pluggkväll (!)

Ikväll har jag valt att lägga kraft åt saker som sägs vara nyttiga för livet framöver. Vissa av oss (PersaRN) har verkligen fått känna av hur det är när han, i flera timmars tid i sitt rum, äntligen kommit ut och sett solljuset. Han hade dock inga läxor utan sov bara en stund, men principen är densamma. Man blir nästan äckligt förvånad över hur lite han har att göra men ändå gör så mycket skolarbete. Ibland hör man honom gråta över att han inte kan göra läxor.
 
Själv har jag distribuerat några timmar i mitt rum och gjort läxor och fixat min träningsdagbok. Inte för att det behövts, utan för att jag inte orkat göra något annat. Thåström och Kent har spelats under kvällens sista timmar och jag har hela tiden tänkt att jag är smartast i rummet, men det är föga tröstande när jag är ensam. Snart ska jag sova men fram till dess ska jag sitta här och inte tänka på att mitt liv är värdelöst.
 
/killentillvänsterpåheadernfrånerathåll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0