Utpumpad

Gårdagens träning stod OK linné för. Ol intervaller stog på schemat och det var fem från olgy som var beredda att ge allt. Såklart hade Linné Ridefelt på startfältet vilket triggade igång de flesta.Uppvärmingen började bra måste jag få tillägga, vi snittade 4:30 tempo i ungefär 4 km innan vi skulle börja själva träningen. Själv sprang jag som en Vilde i början och det kändes jävligt bra. Efter fem intervaller började jag bli trött så när vi skulle köra den sista tänkte jag "Först till första är det som gäller". Men många andra hade precis samma plan och istället för att vara först var det en trött Vilde som tog första en bra bit efter klungan.
 
Väl imål började den luuugna joggen tillbaka till stugan. Det var jävligt skönt. Men senare på kvällen kom tröttheten ikapp, jag var helt utpumpad och orkade inte lyfta en muskel. Men jag antar att man vänjer sig, man måste vänja sig.
 
Ciao  // Vildensomfortfarandeärtrött.
 

Kommentarer
Postat av: Coach

Tips från coachen
1: för mycket text, för lite bilder. folk gillar bilder.
2: bra design intresserar läsare, hjälp finns på nätet.

2012-10-24 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0