Vilden och PersaRN tränar men va fan gör Masen?

Ja vad gör jag? Jag har varit på läger nere i Vänersborg, eller ja vi bodde där och åkte minibuss till träningar och tävlingar. Tävlingarna gick inte bra men vädret var fint och tillät till och med att springa i T-shirt och nylonbyxor en dag. Fast det gick dåligt så höll vi humöret uppe eftersom det var barmark i skogen och att tävlingssäsongen är igång i Sverige.


Vad har jag mer gjort än att inte blogga och tävla? Jo jag har nojat över mitt skavsår på stortån och att mina ben har fått lite sår på sig, men de hör till den här sporten vi utövar. Jag har faktiskt även börjat cykelsäsongen, jag och pappa cyklade 3mil landsväg igår. Fick inget bildbevis på just de men har en bild när jag äter bulle efteråt så ni får se den i stället.
(syns inte så bra på bilderna menmen)



Har jag fått en bussbiljett eller en parkeringsbiljett? 

/Masen

Kommentarer
Postat av: Ångströms

YOLO hackar datorer på Ångströmlaboratoratioret

Svar: coolt!
uppsalaboys.blogg.se

2013-04-10 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0