"ReporterN" om Sälen 3+3

Uppsalaboys hade även en reporter i Sälen på 3+3 som bekräftar det Dr.oos sa om att det var en "tramstävling". Det var ohyggligt många punkter i arrangemanget som visade sig bristande, eller man kanske ska vända på det och säga att det fans vissa punkter som var godkända?

Att Hade jag räknat upp alla punkter som var fel hade vi fått ett hatmail från blogg.se att vi har fyllt deras servrar. Så det kan ni fråga mig om muntligt när ni ser mig!

Men våran flygande reporter tillägger att hen inte hade räknat med något annat när hen anmälde sig på tävlingarna.

(Jag kommer ABSOLUT INTE med några personliga åsikter i detta inlägg, allt kommer från en hemlighetsstämplad intervju med våran reporter om hens upplevelse i Sälen)

/Masen


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Är det inte dags för ett reportage från oringen?

Svar: jodå när ReporterN har lugnat ned sig efter o-ringen, du vet han överreagerar på det minsta lilla fel på ett arrangemang och behöver se på tävlingar från ett ganska unikt perspektiv!tack för att du visar intresse över en uppsatering!
uppsalaboys.blogg.se

2013-07-30 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0