Upprättelse

Under mina dagar i Idre skrev jag ett par inlägg. Vissa delar var sanna, Andra inte. För att inte något ska misstolkas väljer jag att skriva ut ett pressmedelande i ett försök att be om ursäkt. Jag ska ha uttalat mig om att Daniel Roos hellre väljer att springa 3+3 i Sälen istället för Idre 3-dagars. Dessa uppgifter är felaktiga!
Jag citerar från följande text i Idre 3-dagars dag 2 "Kan tänka mig att Daniel Roos skulle älska det här, men sälen 3+3 verkar tilltala honom mera."
 
Jag hade den dagen suttit framför datorn och skrivit detta meningsfulla inlägg när jag valde att gå in och se vilka som startade i Sälen. Jag gjorde misstaget att snabbläsa och tog inte hänsyn till att kolla upp efternamnen. Ett misstag som jag här och nu ber om ursäkt för. Skämmas får man tamefan göra.
Mr.Roos säger själv i en intervjuv att han "aldrig skulle springa sådana tramstävlingar". Något jag bara kan hålla med om.
 
Så från 1/3 av uppsalaboys ledning kommer en skriftlig ursäkt för denna förolämpning (dock inte en muntlig eftersom jag inte sjunker så lågt).
 
// Vilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0